Translate

Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

The Versatile blogger award


 Καλημερα και απο εμενα....Χρονια πολλα σε ολους με υγεια, ευτυχια και καθε προσωπικη επιτυχια. Δεχτηκα την ανοιχτη προσκληση της Lysippe's ωστε να γνωριστουμε καλυτερα. Ειμαι νεος σχετικα στην bloggoπαρεα μας, οποτε ειναι μια καλη αφορμη να μαθετε πραγματα και για μενα. Να σας πω και την αληθεια μου, ηθελα να ξεφυγω λιγο απο τα ψυχολογικα θριλερ που σας αναφερω (με αγαπη παντα) και να σας παρουσιασω τα δικα μου ψυχολογικα (ανθρωπος ειμαι και εγω). 
Τωρα ειμαι ετοιμος και γεματος αυτοπεποιθηση να σας ανακοινωσω το προσωπικα ανατρεπτικο μου Se7en:


Λιγα λογια για μενα:   Το βαπτιστικο μου Παναγιωτης, το καλλιτεχνικο μου Τακης, το οποιο και  κρατησα για διαφημιστικους λογους. Βρισκομαι στην τρυφερη ηλικια των 29, οντας παντρεμενος και με μια υπεροχη κορη, ενω εχω σπουδασει και στην υπεροχη Καλαματα "Διοικηση Μοναδων Υγειας & Προνοιας". 
Μεγαλυτερη προσωπικη στιγμη: η γεννηση της κορης μου :)
Μεγαλυτερη προσωπικη επιτυχια: το οτι ειμαι μελος της Mensa απο το 2015
Αγαπημενο βιβλιο: ουτε ενα, ουτε δυο, αλλα τρια. Ο μικρος πριγκηπας (τελειο απο ολες τις πλευρες της καρδιας), ο Κωδικας Da Vinci (οπου μια καθηγητρια μου στο λυκειο, οταν της ειπα οτι μ αρεσε και το βρηκα συναρπαστικο που απαντησε καθισα να το διαβασω και εγω αλλα ηταν τοσο αθλιο που τις τελευταιες 20 σελιδες δεν μπορεσα να τις διαβασω _μην πεσει το επιπεδο της_) και το Σκεψου εναν αριθμο (εξαιρετικο και ανατρεπτικο αστυνομικο διηγημα)
Αγαπημενο τραγουδι: "Οι παλιες αγαπες πανε στον Παραδεισο" λατρευω Πυξ-Λαξ
Αγαπημενο ειδος ταινιων και αγαπημενη ταινια: δεν θα μπορουσε να μην ειναι ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ (ας τολμουσα να πω κατι αλλο), με την ανατροπη ομως να ερχεται στην αγαπημενη μου ταινια που ειναι το απιστευτα γοητευτικο και συγκινητικο Braveheart.
Ενα ρημα που με αντιπροσωπευει: Ακουω..................ναι τι ειπατε;



Ευχαριστω παρα πολυ για την υπομονη και τον χρονο σας. Το παιχνιδι αυτο ηταν μια ωραια αφορμη να γνωριστουμε καλυτερα και να μαθουμε πραγματα ο ενας για τον αλλον. Χαιρομαι πραγματικα απο τους νεους φιλους που εχω κανει και την ομορφη blogογειτονια που εχουμε δημιουργησει.

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award.
  •  Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy.
  •  Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!)
  •  Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.

Οσον αφορα τα ατομα που θα δωσω την σκυταλη ειναι δυσκολη επιλογη, αλλα θα διαλεξω  εξαιρετικα blog απο εξαιρετικους ανθρωπους με τυχαια σειρα φυσικα. Καλη συνεχεια ευχομαι στο υπεροχο και δημιουργικο event.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου