Translate

Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Οι αγαπημενες μου 5 ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ των τελευταιων 30 χρονων

 Καλημερα φιλοι και φιλες μου.....ηρθε η ωρα να σας παρουσιασω και τις δικες μου 5 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ των τελευταιων 30 χρονων. Χρειαστηκα πραγματικα αρκετο χρονο και σκεψη για να καταληξω στις πεντε ταινιες, με καποια δικα μου κριτηρια για να ειμαι οσο γινεται πιο δικαιος με τον ευατο μου!!!! 
 Η ψηφοφορια ειναι αρκετα μεγαλη σε διαρκεια (9 μηνες), ωστε να συλλεξουμε ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα ψηφων και βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου. Παμε λοιπον να δουμε τις επιλογες μου:


 ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ : The silence of the lambs 
 Δεν θα μπορουσε να λειπει απο τις 5 αγαπημενες μου, μια ταινια σταθμος στην ιστορια του κινηματογραφου. Το "The silence of the lambs" ειναι η πιο ολοκληρωμενη ταινια (κατα την γνωμη μου) στην ιστορια του κινηματογραφου, απο σκηνοθεσια, σεναριο, ερμηνειες, φιναλε και η οποια κατεκτησε 5 βραβεια οσκαρ, σπαζοντας και ενα αρνητικο ρεκορ για τα θριλερ.



 ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ: Mulholland drive 
 Το "Mulholland drive" αποτελεσε την πρωτη ταινια στην ζωη μου που καθισα να την ξαναδω την επομενη μερα ολοκληρη (παροτι 2:30 ωρες) οχι γιατι μου αφησε κενα η ταινια, αλλα για να απολαυσω τον τροπο συλληψης απο τον τεραστιο Lunch. Απο την αρχη της μεχρι το αναπαντεχο και συγκiνητικο της φιναλε ζουσα ενα κινηματογραφικο ονειρο, απο το οποιο δεν ηθελα να ξυπνησω και να τελειωσει. 




 ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ: The prestige 
 Υπαρχουν πολλες ταινιες που βασιζονται σε μια κοινοτυπη ιδεα και την αναπτυσσουν εξυπνα, υπαρχουν ομως και ταινιες σαν το "The prestige", οι οποιες πρωτοτυπουν με το θεμα τους καιγοντας το μυαλο του θεατη με τις πανεξυπνες ανατροπες. Η ταινια ειναι ενας πολυπλοκος γριφος, η οποια σε παρασερνει στον ρυθμο του ιδιοφυους Cristopher Nolan, διχως να σε αφηνει να προβλεψεις το μετα....



 ΟΡΙΣΜΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥ: The sixth sense 
 Θελετε γιατι ηταν η πρωτη μου επαφη με το κοσμο των θριλερ, θελετε γιατι υπαρχουν συναισθηματικοι δεσμοι, θελετε γιατι ειναι ο ορισμος του ψυχολογικου θριλερ δεν θα μπορουσε να λειπει απο τις πεντε αγαπημενες μου ταινιες το "The sixth sense". Ειναι η μοναδικη ταινια,  η οποια ακομη και σημερα που την ξαναβλεπω μου προκαλει ψυχολογικο τρομο, παραμενοντας η κορυφαια ταινια του M.Night Shyamalan....




 GRAND FINALE: Contratiempo 
 Πολλες ταινιες δημιουργουν την καταλληλη ατμοσφαιρα καθολη τη διαρκεια, αλλα οταν ερχεται η κορυφωση της ιδεας τους δεν αναταποκρινονται στις προσδοκιες που ταζουν στον θεατη. Αντιθετα το "Contratiembo" κραταει χαμηλα τις προσδοκιες και κλειστα τα χαρτια του, τα οποια παρουσιαζει με απιστευτα μαεστρικο τροπο στο τελευταιο μισαωρο, οπου πιανεις τον ευατο σου να εχει εξαπατηθει απο εναν απιστευτα ταλαντουχο σεναριογραφο και σκηνοθετη τον Oriol Paulo.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου