Translate

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Ψηφοφορια για τις "4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα"

 Καλημερα φιλοι και φιλες μου..... ελπιζω οι ταινιες που σας παρουσιασα και ασκησα κριτικη να σας φανηκαν ενδιαφερουσες. Θα περιμενω με χαρα και ιδιαιτερη ανυπομονησια και τη δικη σας κριτικη αν δειτε καποια απο αυτες . Οπως σας εχω ξαναπει, παντα ανεβαζω ταινιες που εχω δει και εχω προσωπικη αποψη, καθως και ταινιες που ειναι ανω του μετριου και αξιζει να αφιερωσετε ενα διωρο για την ευχαριστηση σας. 
 Προτου αρχισω το μινι απολογισμο της ψηφοροριας που βρισκεται σε εξελιξη, θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους για την προσωπικη σας συνεισφορα στο blog μου. Η αναταποκριση που δειχνετε στη σελιδα, μου δινει εξτρα κινητρο αυτο που κανω να γινεται με αγαπη και σεβασμο απεναντι σας. Ο καθενας απο την blogoπαρεα μας βαζει το δικο του ληθαρακι (ποιηματα, ιστοριες, φωτογραφιες, ταινιες, μαγειρικη, ειδησεις, δρωμενα) , ωστε αυτη η μικρη κοινωνια να δημιουργει ανεκτιμητα πραγματα. Σας ευχαριστω για ακομη μια φορα και παμε να αρχισουμε την αναφορα μας στην ψηφοφορια...



 Οσον αφορα την "ψηφορορια για τις 4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα" θα βρισκεται διαθεσιμη στο κοινο για ακομη μια μερα. Οσοι δεν το γνωριζετε ή δεν εχετε ψηφισει ακομα η ψηφοφορια βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου
 Υστερα απο 30 μερες ψηφοφοριας και 82 συμμετοχων τα προσωρινα αποτελεσματα ειναι:

  1. The secret in their eyes (44 ψηφοι)
  2. Mulholland drive (43 ψηφοι)
  3. Lucky number slevin (37 ψηφοι)
  4. Oldboy (37 ψηφοι)


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου